Адмінробота

                        Інформаційна відкритість


Освітні програми за якими працює наш заклад:

Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля"

Парціальні освітні програми:

"Радість творчості", програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку.

Програма художнього виховання, навчання і розвитку дітей 2-6 років. Ликова І.О.

"Грайлик" програма з організації тетралізованої діяльності в дошкільних навчальних закладах.

"Скарбниця моралі" програма з морального виховання дітей дошкільного віку.

" Про себе треба знати, про себе треба дбати" програма з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років.

"Дитина у світі дорожнього руху" програма з формування основ безпечної поведінки під час дорожнього руху.

"Україна - моя Батьківщина" програма національно - патріотичного виховання дітей дошкільного віку.

Проектна потужність ДНЗ - 120 дітей. Фактична кількість дітей, які виховуються в ДНЗ - 140

Вакансії: 0

Матеріально-технічне забезпечення: ДНЗ забезпечений всім необхідним обладнанням згідно норм.

Додаткових освітніх послуг немає.

Додаткові кошти отримані від:

Гудзенка В.І. - 20тис.грн.- (придбано меблі для ДНЗ)
Тетіївської міської ради - 9600тис.грн. - (ремонт підлоги ясельних груп), 90тис.грн. (встановлення павільйону для дітей на майданчику)

Звіт завідувача ДНЗ «Оленка» перед колективом та громадкістю

Комунальний заклад освіти «Дошкільний навчальний заклад ( ясла-садок) «Оленка» Тетіївської міської ради (далі - ДНЗ) знаходиться за адресою: вул. Коцюбинського 2, м.Тетіїв, Київської обл.

Організація навчально-виховного процесу здійснюється згідно з Законами України «Про освіту» , «Про дошкільну освіту «, «Про мови» , «Про захист дитинства», Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні,на основі забезпечення умов для повноцінного виховання і розвитку дітей дошкільного віку.

ДНЗ працював за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

В закладі створено належні умови для реалізації дитиною дошкільного віку свого природного потенціалу - фізичного, психологічного, соціального.

Навчально-матеріальна база ДНЗ устаткована, постійно оновлюється та гармонізується.

Протягом навчального року педагогічний колектив нашого закладу вирішував безліч творчих та буденних проблем , що були спрямовані на удосконалення організації навчально-виховного процесу та створення умов для життєдіяльності дітей.

Постійно ведеться робота по підвищенню профмайстерності педагогів. Наші педагоги надають пріоритет сьогоденним розвивальним, виховним та навчальним завданням .Більшість вихователів відмовились від погляду на дошкільний заклад як на школу для маленьких, переорієнтувалися на соціальний розвиток дитини, плекання її індивідуального обличчя. В результаті спільної діяльності всіх учасників освітнього процесу, навчально-виховна і розвивальна робота проходить на основі створення сприятливих умов для відкриття та освоєння дошкільниками двох основних життєвих реалій - власного "Я" та навколишнього світу. Педагогічний колектив налаштований на поступові зміни у процесі розвитку дошкільників, це стосується, передусім, опанування дітьми знань законів Буття та власного "Я", уміння жити у злагоді з довкіллям та у згоді із самим собою.

У 2016-2017 н.р. з вихованцями працювали 12 педагогів. На даний момент у дошкільному закладі 2 педагоги мають вищу освіту, решта середню спеціальну.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога».

Велике значення надаємо підвищенню фахової майстерності педагогів . З метою реалізації головних завдань адміністрацією дошкільного навчального закладу був переглянутий, на основі діагностики самооцінки педагогів та оцінки

адміністрації, рівень професійної майстерності педагогів і сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, а саме проведені чотири засідання педагогічних рад.

Для якісної реалізації обласного науково-методичного проекту « Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» в ДНЗ було проведено тематичне вивчення « Створення умов для пізнавального розвитку дітей дошкільного віку » ( листопад 2016р. ) та тематичного вивчення « Розвиток образного мовлення, комунікативних здібностей , самостійної мовної творчості» (лютий 2017 року).

Вихователі провели роботу по створенню відповідного розвивального середовища в нашому дитячому садку, значно поповнили кількість іграшок, розвивальних ігор, демонстраційних та роздаткових матеріалів, художньої та методичної літератури для реалізації намічених завдань. Основною діяльністю дошкільнят є гра , тому в нашому дошкільному закладі створені всі умови для забезпечення ігрової діяльності малят. Великої уваги , на протязі року, приділяли розвитку творчої особистості малюків. Для цього працювали гуртки : з театралізованої діяльності «Дзвіночок», гурток гри на музичних інструментах та гуртки образотворчого спрямування по всіх групах.

Наші діти брали участь в « Веселих стартах » , святі Золотої осені ,Новорічному святі, Святі « Масляниця » ,святі « Весняні барви»,травневих святах , « День міста».

Проведення цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи, але під час підготовки та проведення даних заходів виникали певні труднощі:

  • не всі педагоги брали активну участь;
  • оформлення деяких матеріалів не відповідало встановленим нормам тощо.

Протягом навчального року плідно працювала творча група над темою :

«Розвиток творчості дітей засобами декоративно-прикладного мистецтва» .Всі заплановані творчою групою заходи виконано. Педагоги дошкільного закладу брали активну участь у методичній роботі району .

Робота методичного кабінету проводиться у наступних напрямках: індивідуальне та групове консультування за планом та в оперативному порядку, організація і проведення різноманітних заходів для педагогів, батьків та дітей; оформлення тематичних стендів, виставок, презентацій до семінарів, нарад, атестації, самоосвіти; розробка і впровадження методичних рекомендацій, пам'яток; організація роботи з поповнення фонду методичного кабінету наочно-дидактичними посібниками, іграшками, атрибутами, аудіовізуальними засобами, а також інструктивно-методичними, директивними документами та літературою. Належним чином ведеться обов'язкова ділова документація методичного кабінету, зберігається його архів.

Фонди методичного кабінету систематично поповнюються планами-конспектами різноманітних заходів, матеріалами засідань міських методичних об'єднань, письмовими консультаціями за різноманітною актуальною тематикою, матеріалами ППД. Згідно вимог узагальнюються і оформляються тематичні папки з матеріалами засідань педагогічних рад, семінарів та семінарів-практикумів, матеріалів контрольно-діагностичної роботи по узагальненню стану вивчення освітньо-виховного процессу.

Великої уваги приділяємо зміцненню фізичного та психічного здоров'я дітей . Під керівництвом старшої медичної сестри Бевз О.А. проводяться всі необхідні профілактичні заходи :

  • Контролюється виконання санітарно-гігієнічних норм працівниками закладу на всіх ділянках;
  • Здійснюється щоденний огляд дітей при прийомі у заклад;
  • Проводиться інформаційна робота для батьків через інформаційні куточки , куточок здоров'я та консультативний пункт.
  • Розроблена тематика з відповідними питаннями на педнарадах , психолого-педагогічних всеобучах, нетрадиційних зустрічах.
  • Щоденно проводяться загартувальні процедури, підтримується рухова активність дітей;
  • Влітку були проведені оздоровчі заходи , які полягали у забезпеченні повноцінного харчування , вживання соків, організації життя дітей ( крім сну ) на свіжому повітрі .

Значна увага надавалась профілактиці простудних захворювань в осінньо-зимовий період. У групах під час їжі вживались цибуля та часник. Проводилась робота щодо вітамінізації дитячого організму, нажаль не з нашої вини не систематично у щоденне меню дітей включались овочеві салати, соки, вітамінні напої, свіжі овочі та фрукти. Захворюваність дітей порівняно з минулим навчальним роком зменшилась.

Питання захворюваності, відвідування та харчування дітей систематично розглядалися на засіданнях при завідувачеві, аналізувалися показники та розроблялися заходи щодо їх покращення.

Великого значення приділено загартуванню дітей в умовах дошкільного закладу та сім'ї з метою зниження захворюваності дітей. Була звернена увага на проведення оздоровчих заходів (загартування повітрям і водою, використання фітотерапії, часнику, цибулі, лимонів), попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності, а також проведення занять як з працівниками, так і з дітьми, з правил поведінки, надання першої допомоги у надзвичайних ситуаціях. Ці питання розглядалися на засіданнях

. педагогічної ради , на семінарі-практикумі, на консультаціях для вихователів, загальних батьківських зборах , виробничих нарадах .

Протягом навчального року медичним працівником та адміністрацією на заняттях з фізичної культури проводились заміри моторної щільності. Результати замірів свідчать про те, що моторна щільність занять в усіх вікових групах коливається у межах норми від 79% до95%.

У дошкільному навчальному закладі протягом навчального року значна увага приділялась харчуванню дітей: Організовано розподіл продуктів харчування у відповідності до кількості перерахованих батьками коштів, встановлено контроль за кількістю, вартістю завезених продуктів харчуванню.

Ведеться постійний контроль за виконанням грошових та натуральних норм. Щомісячно аналізується стан харчування дітей в ДНЗ, це питання виноситься до порядку денного виробничих нарад, батьківських зборів та нарад у завідувача, правильної організації харчування на основі перспективного планування складається щоденне меню . Якісному харчуванню дітей в ДНЗ протягом 2016-2017 навчального року приділялась особлива увага. Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється завідувачем.

Періодичний контроль проводять працівники санепідемстанції, організації по захисту прав споживачів. В ДНЗ організований контроль за якістю продуктів харчування, що надходять. Прийом продуктів від постачальників, аналіз стану проводиться в присутності старшої медичної сестри .

Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється медсестрою в «Журналі обліку виконання норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування.

Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

Сестра медична старша веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно- просвітницьку роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров'я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.

Аналіз харчування показав, що грошові норми харчування на одну дитину виконані, але натуральні - свіжі фрукти, овочі, соки та ін., недовиконані (через недостатнє фінансування).

Дане питання постійно контролюється адміністрацією ДНЗ.

Колектив закладу працює у тісному контакті з батьками , бо саме сім'я закладає основи культури, уміння спілкуватися , оцінювати свої і чужі вчинки , визнавати власні помилки , уміти пробачати чужі. Ведемо пропаганду здорового способу життя. Батьки брали участь у підготовці та в проведені всіх свят, розваг, , дозвіль.

Протягом навчального року відповідно до річного плану проведено 10 консультацій для батьків щодо соціальної адаптації дітей, формування життєвої компетенції, засобів загартування вдома, безпеки життєдіяльності малюків тощо.

Анкетування батьків свідчить про такі результати роботи ДНЗ у співпраці із сім'ями вихованців: більшість батьків вихованців (91%) відзначають, що діти із задоволенням відвідують дитячий заклад (за бажанням), повертаються додому в гарному настрої; батьків задовольняють педагоги, які працюють з дітьми (83%), і їхнє ставлення до дітей; 90% членів сімей вихованців із задоволенням та інтересом спілкуються з педагогами ДНЗ. Умови, створені для розвитку і виховання дітей оцінюють позитивно. Високий рівень задоволення роботою ДНЗ і його педагогічним колективом мають 85% опитаних батьків, 15% - середній рівень.

Проблемами, які потребують вирішення в роботі з батьками виступають:

  • підвищення психолого-педагогічної культури батьків;
  • формування позитивно-емоційного ставлення до вихователів;
  • індивідуальний підхід до роботи з сім'ями вихованців ДНЗ,
  • пропаганда дошкільної освіти в соціумі;
  • урахування вікових особливостей характеру батьків;
  • залучення батьків до участі в житті ДНЗ.
  • всебічне вивчення багатоаспектної специфіки кожної сім'ї.

Велика увага приділяється працівниками дошкільного закладу благоустрій території та створенню умов для перебування дітей в дошкільному закладі.

Батьківські збори проходили за участю спеціалістів ДНЗ : медичної сестри, методиста, вихователів.

Доцільно відмітити високу активність батьків під час проведення виставок, при підготовці та проведенні свят та розваг.

Адміністративно-господарська діяльність була направлена на покращення матеріально-технічної бази ДНЗ. Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2016-2017 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку педагогічного колективу визначаємо такі завдання на 2017-2018 навчальний рік: Пріоритетні завдання на 2017-2018навчальний рік:

1.Продовжити роботу по забезпеченню реалізації проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

2.Продовжити роботу щодо сучасних вимог та підходів до мовленнєвого розвитку дітей;

3.Продовжити поглиблену роботу з проблеми громадянське виховання дошкільників;

4.Розпочати впровадження у навчально-виховний процес новітніх методик профілактики дитячих захворювань, здоров'язбережувальних технологій та соціально-оздоровчих проектів.

Наша адреса

ЗАВІТАЙТЕ ДО НАС

Україна, 09800 

Київська обл.м. Тетіїв,

вул. Коцюбинського,2

ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ

(045)60-51963

НАПИШІТЬ НАМ

olenka_dnz@ukr.net


Режим роботи

ПОНЕДІЛОК - П'ЯТНИЦЯ

8.00 - 17:00

 Діє чергова група з

 7.30- 8.00,  17.00-18.45 


Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати